~AhlaN wa SaHLaN~

"HarDsHip aLways coMe to those wHo have tHe abiLity to enDure thEm. Just as tHe gooD qualiTies are tO be fOunD in tHe honouReD peOpLe. A minOr tHing miGht seeM GREAT in the eyes of a minor persOn. Just as a greaT thing seemS minor in tHe eyeS oF a GREAT person" -Salahuddin Al-Ayyubi-

Sunday, June 5, 2011

Barakallahu....

new day, new life, new story..

4 Jun 2011/ 11.20pm

assalamualaikum! :))
harap semua sihat..Allah yubarik fikum~

let me show u something...

tadaaa~
this is Norma Basalis Externa.
as a doctor, dont doubt your talent in drawing, ok! ;)
i'm working on Norma Basalis Interna rite now. give me your support!

*cik piah dah tak mahu layan ana. biar ana pergi membawa diri T_T


ahaaa, seperti yang diberitahu semalam berkenaan majlis akad nikah seorang senior...
hari ini merupakan walimatul urusnya. alhamdulillah, setelah digasak-gasak hati dan perasaan ini, ditambah dengan anjuran emak supaya pergi, akhirnya sifat malas pun mengalah. saya pergi ke walimatul urus kak aisyah dan pasangannya ustaz Muhammad Hafiz Abdullah.
saya tekad didalam hati, ' aku pergi cepat2, dapat balik cepat2.boleh stadi. KONON!'
sebenarnya, boleh je kalau ambil keputusan untuk tidak pergi ke walimah tersebut.
tetapi, memandangkan ARMA dah dekat, cuba pergi jarr!
Nabi kesayangan kita sendiri kan ada memesan bahawa 'jika diberi jemputan, maka penuhilah..' (betulkan?betulkan?)




Barakallahulakuma wabaraka 3alaikuma wa jama3a bainakuma bi khair~
(sambil dengar lagu maher zain^^,)
special dedication untuk pasangan raja sehari. bukan senang nak masuk blog nehh :P
~Aini Aisyah bt. Marzidin dan Muhammad Hafiz bin Abdullah~




ada suara-suara nakal membisik ke telinga saya,

'hajar, aisyah ni jumpa suami dalam organisasi..hajar bila lagi.??'

'hajar, akak tunggu kad walimah hajar pulak lepas ni *sambil kenyit mata*'

'hajar, pergi cepat ambik zuuq orang kahwin kat kak aisyah'

haih, orang datang nak penuhi jemputan je. dapat pulak rezeki doa daripada kawan2 dan kakak2. ALHAMDULILLAH~

tunggu turn saya pulak ye ;)
(errr..mak abah bagi ke?ehe..)

Allahua3lam..


*back to study. kang ada orang risau lak. heee..

**esok kawan saya Sofia Alwani akan mula peperiksaan syafawi (Lughah)!doakan beliau dipermudahkan. ameen~

***hari ini ada tetamu datang rumah. ahlan wasahlan Hidayati :P

7 comments:

Aku tEtaP aKu said...

waa..rajin nya..nk pnjm note bole??haha..bittaufiq jar..anda bila plk...nk gak rasa nasi minyak ni..

siti-situ-sana-sini said...

haihh, perli jauh nmpk..

nk mkn nasi minyak, bole msk sndiri dek :D

Aku tEtaP aKu said...

haha...hebat kot note tu..bole bgi kt oscar wat photostate..nak nasi minyak special walimah....haha..

finding serene said...

haha,. hajar2

sabar ye
kejar cita-cita sebelum cinta

Raihana Nazri said...

jare, i'll be waiting for wedding to attend. kat ARMA pon boleh, senang nak jalan2 egypt lagi..

;)

bittawfeq exam

Khayr Annisa said...

hajar oh hajar =)

SyAKir uZaiR said...

Adakah nh bmaksud ak kene beli tiket ke mesir lg?? ;)
klo ye,bg tau awl2 ye hajar.haha
tkut paren x bg ke??hehe.
jgn riso,pkahwinan 2 bkn bebanan.rezeki sbnrnye.
tp ak xtaula kbenarannye sbb x kwin lg =)