~AhlaN wa SaHLaN~

"HarDsHip aLways coMe to those wHo have tHe abiLity to enDure thEm. Just as tHe gooD qualiTies are tO be fOunD in tHe honouReD peOpLe. A minOr tHing miGht seeM GREAT in the eyes of a minor persOn. Just as a greaT thing seemS minor in tHe eyeS oF a GREAT person" -Salahuddin Al-Ayyubi-

Thursday, June 11, 2009

fire burnin..

new day, new life, new story..

its not fire burnin on the dance floor....

but,


its fire burnin at the back door...


taman bukit saga, shah alam bandar anggerik-tanggal 9 jun lebih kurang pukul 5 petang, berlaku satu kebakaran kecil melibatkan kawasan belakang rumah penduduk di sini.kebakaran berlaku di kawasan belakang rumah penduduk yang dipenuhi pokok dan semak-samun itu, berhampiran dengan sebuah kilang [nama tidak diketahui] yang baru dibina.punca kebakaran masih tidak diketahui.mungkihkah api yang dinyalakan itu untuk menghalau monyet yang sering menjadi igauan ngeri penduduk di sini???pihak bomba yang tiba '10 jam' selepas dihubungi berjaya memadam api yang mula merebak sebelum masuknya waktu maghrib.tahniah diucapkan..

asap dan api

mula merebak ke kawasan lain



jangan risau..!!kami datang...

penduduk keresahan..

penduduk prihatin memerhati




kejadian di dalam rumah??

kesimpulannya, hanya kebakaran kecil yang berlaku.tiada apa yang perlu dirisaukan,insyaAllah..
wallahua'lam





***

heh..selit2.hasil tangkapan pemancing di titiwangsa.banyak untung maa..~

wee~~
coming soon at taiping this august 2...





4 comments:

aeisyulillah said...

huhu.. ske sgt ke mancing?

hehe... kebakaran tuh nak halo monyet?

bek enti jerit jer, tros lari..

haha... gurau2 ye..

siti-situ-sana-sini said...

xde le ske mne pon..

n x pnah pon pegang joran tu..hahakk

ceit, i tw le sore i sedap..

tkut kalu monyet tu tertido dek masyuk dgr sore..
bknnye lari..adey, mslh lg tu..

Muhammad Syakir Uzair bin Mohd Azman said...

stlh lme ak berpk...
jwpn x dtemui juge...
ape kaitnnye ikan 2 kat c2..??
knape ikan 2 nmpk mcm watak utama dlm cte ni...
"finding nemo"
haha...cutenye..

siti-situ-sana-sini said...

yo..x perlu berpikir..
kn da tulis kt situ,'selit2'
adei..vision prob ka??
no offence

tu namenye ikan tongsan..
if u dont recognize,
u may google it..
ko kte cm finding nemo??hahakk
cute3